Frillesås FF
Välkommen till vår hemsida!

Välkommen till Enenda butiken som tidigare hette SportGrossen

Nu kan du smidigt och bekvämt handla dina träningskläder direkt från vår egen hemsida och få det hemskickat till dig,
allt du behöver göra är att klicka på WebShop-bilden ovan och följa anvisningarna och skapa ett konto i Klubbshopen.
Du kan enkelt och bekvämt prova ut din storlek på de kläder du behöver för på 2a våningen i klubbhuset har vi en komplett provkollektion för detta ändamål, ta tag i någon som har en ledarnyckel eller kontakta kansliet.

Ledarkläder: beställer du alltid via kansliet kansli@frillesas-ff.se

Vid lagbetsällning gäller följande:
man kan beställa On-line eller genom att skicka ett excel ark till Therese Sköld; therese@enenda.se
Kontakta alltid Therese på mail eller telefon; 0731-806856 när det gäller företagstryck på träningsläder.

Om tansfertryck redan finns i fysisk form så måste alltid ordernummer för klädbeställningen bifogas när man skickar direkt till tryckeriet,
adress: SportGrossen AB, Liavallsvägen 4, 33596 Kulltorp.

Fraktkostnader:
över 1000kr gratis
under 1000kr 79kr

Klubbstyrelsen
Nu lanserar vi vår utökade Webshop med priser och presenter
Välkommen till webshopen där vi samarbetar med Hellbergs Idrottspriser & Profil AB
som driver podiumstore.se och finns i grannbyn Åsa.
Man kan betala med Klarna eller Swish, och hämta varorna i Åsa, Klubbhuset eller få de skickade (kostar extra).

Vid frågor kontakta Harry på 0704-561013
Jubileumsvattenflaska (900ml)
Finns i kiosken och på ENENDAs hemsida och kostar 60 kronor

Nyhet, säljs i kiosken
Vit flaska med Klubbmärke. Livsmedelsgodkänd och BPA-fri. Mått: 700 ml. Höjd 220 mm.
Endast 50kr st
FFF profilkläder
FFF tunnare mössa 80kr, FFF pannband 50kr. Samtliga av dessa varor finns till försäljning i kiosken.

Vi är en hälsocertifierad förening
Gynna våra Sponsorer
Huvud Sponsor