Frillesås FF
Välkommen till vår hemsida!

Bli medlem i Frillesås FF
Nedan finns information om medlemsavgifter och sektionsavgifter.

För att göra en anmälan om medlemsskap, klicka här Medlemsanmälan
Medlemsavgifter

Nedan finner du medlemsavgift för de olika medlemskategorierna:

Medlemskategori  Avgift / år
 Aktiv medlem över 16 år  475 kr
 Aktiv medlem mellan 7 och 16 år  275 kr
 Aktiv Familj, vuxna och barn under 16 år  575 kr
 Tränare/ledare samt Passivt stödjande medlem  200 kr

Medlemsavgiften betalas årsvis i början av ett nytt kalenderår, denna avgift är basen för utövande av någon av våra idrotter.
Sektionsavgifter
Nedan finner du sektionsavgift inklusive licens för de olika åldersgrupperna och sporterna:
* för att vara Motionär krävs det att man som minst är Stödjande medlem i föreningen

Sektionsavgifter betalar man för att få lov att delta i någon av våra sporter. Är man med i både fotboll och innebandy så betalar man alltså sektionsavgifter för båda sporterna. Normalt så kommer medemsavgift och sektionsavgift för fotbollen på tidiga våren, medan sektionsavgiften för innebandyn kommer på tidiga hösten.

Fotboll  Avgift / år
 16 år och över  ( födda 2008 - och äldre )  1400 kr
 12 - 15 år (födda 2012 - 2009)  1000 kr
 10 - 11 år (födda 2014 och 2013)  800 kr
 6 - 9 år  (födda 2018-2015)
 Motionär *  400 kr
 Innebandy  Avgift / år
 16 år och över (född 2007 - och äldre) (OBS exklusive licens/försäkring)  1350 kr
 Spel i Röd Serie (13-15 år, född 2008 - 2010) (OBS exklusive licens/försäkring)  1000 kr
 Spel i Blå Serie (10-12 år, född 2011 - 2013) (OBS exklusive licens/försäkring)
 Spel i Grön Serie (6-9 år, född 2014 - och yngre) (OBS exklusive licens/försäkring)
 Innebandyskolan (oavsett ålder)
 Motionär (OBS exklusive licens/försäkring) *

Nytt betalnings system

Vi har börjat använda ett automatiserat och digitalt föreningssystem för att skapa ännu bättre förutsättningar för att utveckla vår verksamhet.
Detta innebär att du som medlem kommer att kunna betala dina avgifter via digitala betalningsmetoder – en smidigare upplevelse för dig och en enklare hantering för oss.
Detta kommer även att bidra till en minskad manuell administration för oss som förening då din betalning kommer att prickas av direkt i vårt system.
Så fort du har betalt din Medlemsavgift får du tillgång till en oas av smarta funktioner i SportAdmins MedlemsApp!

Värt att veta är också;

- att man alltid betalar familjeavgift för den första personen man betalar för (dvs om man vill utnyttja detta)

- att om man är ledare i fler idrotter så får man avisering om samtliga, men när man betalt den första så känner systemet att det är betalt, man betalat alltså endas en medlemsavigft per person.

Ni finner också en ny "Knapp" på hemsidans huvudsida (Bli Medlem),
här kan man gå in och anmäla sitt intresse att vara med i något av lagen som är listade där.
Hjälp oss att sprida denna informationen ut till samtliga föräldrar så att de kan ladda ner appen och få full koll på sina barns verksamhet (er)

En administrationsavgift mellan 9 - 59 kr, beroende på beloppet, per betalning tillkommer.

Kansli FFF

Vi är en hälsocertifierad förening
Gynna våra Sponsorer
Huvud Sponsor