Frillesås FF
Välkommen till vår hemsida!

Vill du bli ledare?!

Kul att du söker dig hit för att få lite mer information kring hur det är att vara ledare/engagerad i Frillesås FF.

Utan att veta vem du är så kan vi i Frillesås FF garantera dig att ett engagemang inom föreningen är otroligt roligt, givande och inte minst utvecklande.

Utöver det så får du, med stor sannolikhet, också spendera tid med ditt barn och dennes kompisar och du bidrar samtidigt till en aktiv fritid för barn och ungdomar.

Som ledare blir du del av en förening som är hälsocertifierad och REKO-klassificerad, vilket borgar för en sund syn på barn-och ungdomsidrott och därtill kopplade värderingar.

Du behöver inte heller "kunna" fotboll eller innebandy, Frillesås FF ansvarar för att att utbilda samtliga ledare i organisationen

Du utvecklas genom att träffa andra engagerade ledare och får möjlighet att fortbilda dig för att få stöd i din ledarroll.

Vi är måna om våra barns säkerhet och följer därför Riksidrottförbundets regler att begära utgdag ur Belastningsregistet för samtliga ledare och funktionärer i föreningen, detta gör du mycket enkelt själv via länken nedan.

med denna länk och ett bank ID beställer du på ca 1 minut

Detta utdrag/intyg skall förnyas vart annat år och påminnelse om detta kommer automatiskt från SportAdmin.

Vi vill gärna att du hör av dig till någon av oss så kan vi berätta ännu mer:

Matilda Lagerström tel 076-348 14 68

Kristina Öhlén tel 070-456 31 18

Jörgen Ahlmén tel 076- 275 04 54

Försäkrings information.

Folksam basförsäkring via riksidrottsförbundet.

Denna försäkring gäller samtliga föreningsmedlemmar som skadas via aktiviteter i Frillesås FF

Motionerade medlemmar. (tack vare en tilläggsförsäkring som föreningen tecknat)

Ideella ledare funktionärer och domare.

Den innehåller dels:

Olycksfallsförsäkringen gäller för ideella ledare, tränare, domare, funktionärer och förtroendevalda.

Olycksfallsförsäkringen kan ge ersättning för akuta kostnader för vård och behandling, invaliditet och dödsfall.

Även aktiva spelare alla åldrar. (via sina licenser)

De aktiva ungdomarna och barnens olycksfall försäkring ligger inom deras respektive licenser och rapport av skada eller olycksfall då gäller samma kontakts info som nedan.

För mer information om försäkringen, följ bifogad länk.

Folksam Gruppforsakring.pdf

Telefon 08-772 86 35

E-post foretag@folksam.se

Måndag – fredag 7.30-17.00